Kommunikationschef – på deltid …Eller måske din egen nordjyske reporter på lignende vilkår.
Danmark oplever et skift med ny fokus på kvalitet for pengene – faste lønudgifter afløses af midlertidige. Alle erfaringer viser, at kommunikation og PR bl.a. gennem indlæg og artikler i pressen har mange gange større troværdighed og værdi i forhold til læserne frem for dyrtkøbt annonceplads. Men effektiv PR er også svær linedans i forhold til medierne.
Særligt for mindre og mellemstore virksomheder giver det imidlertid ikke mening at råde over en kommunikationschef/rådgiver på fuld tid. Men måske den rette mand på kvart tid
– eller på timebetaling…?
Med mere end ti års erfaring fra Morgenavisen Jyllands-Posten i Aalborg, på bl.a. forbrugerredaktionen, ved Mads Stenstrup, hvordan vi finder balancen og kommunikerer effektivt om din virksomhed med læserne, medarbejderne, kunderne, samarbejds-partnere og myndigheder/politikere – i Nordjylland og det øvrige Danmark. Gennem medierne eller direkte.
Stenstrup PR løser i dag opgaver for meget forskellige danske virksomheder, bl.a. Arla, Grunfos og Scandi Byg A/S.