Torsdag den 30 . juni indledes den internationale golftalentturnering “Made in Denmark Challenge” på Aalborg Golf Klubs flotte anlæg. Stenstrup PR har i den anledning og for klubben udarbejdet et 40 siders annoncebåret avistillæg, der udkom i mere end 40.000 eksemplarer med Nordjyske Stiftstidende søndagen før.

Et avistillæg kan være en anden meningsfuld måde at opnå PR og opmærksomhed for sit produkt eller sin sag. Aalborg Golf Klub bad os om at udarbejde en serie velillustrerede artikler, der selvfølgelig skal lokke tilskuere ud og opleve turneringen med de 156 dygtige spillere, der kæmper om halvanden million kroner frem til søndag. Men mindst lige så væsentligt er ideen med tillægget at benytte turneringens placering til at vise hvilken unik klub Aalborg Golf Klub er i Nordjylland, og hvilken smuk og velholdt golfbane – på internationalt niveau – den tilbyder nordjyske elitespillere, men så sandslig også helt almindeligt golfinteresserede, herunder nybegynderne.

Det gjorde vi bl.a. ved at lade både trænere, elitespillere og begyndere m. fl. i klubben fortælle om deres oplevelser, ligesom der er spændende historier om:

  • Hvorfor valget af placering for Made in Denmark Challenge faldt på Aalborg Golf Klub.
  • Hvordan de dedikerede greenkeepere sikrer den bedst mulige banestandard under turneringen,
  • Om sponsorernes interesse i klubben.
  • Restaurantens betydning.
  • og endelig fortalte exfodboldstjerne Jes Høgh også om sin tilbagevenden gennem golf fra en voldsom blodprop i hjernen.
  • I alt 16 gode historier.

Måske var sådan en profilavis også noget for dig og din virksomhed og organisation. Se tillægget HER! og lad dig inspirere af, hvordan vi målrettede og satte indholdet sammen.